Friday, September 25, 2015

Hey man, take it hard.

ZAČÁTEČNÍCI

k tomu nedojde
kdo jel na tom kole?
všichni mě nenávidí
nic neříkej
vysvětlili to?
Ken do práce chodí pěšky
co tahle věc dělá?
brzy zemřou
kde jsi včera byl?
mám z tebe radost
kdy to začalo?
TĚCHTO PĚT TESTŮ VÁM NAPOVÍ
nikomu jsem to neřekl
na koho se dívají?
španělsky Paul nemluví
o čem ta kniha bude?
někdo za námi jde
tohle nezní moc dobře
jak to, že jsme prohráli?
prosím, neumírejte
s kým se to hádáš?
ten stůl nemá nohy
nikdo neví kde pracuju
kdy se s nimi setkám?
tohle moji kamarádi nedělají
který strom spadl dnes?
kupuju ti dárek
bude to fungovat?
tam nestůj
komu jsi to dala?
ona nás sledovat nebude
jak často se to stává?
můj pes z domu nevychází
kdo o tom věděl?
tohle nedělejme
neusmíváš se
kde to jsem?
vybírali jsme si spoluhráče
má Lenny telefon?
řekni nám koho jsi viděl
kam patříme?
sestra jezdí velice rychle
budou všichni spokojení?
moc peněz nemám
jak dlouho to trvalo?
nechejte ji doma
co se jí stalo?
pro koho ten dárek je?
ona tam vždycky bude
jak dlouho tady čekáváš?
ty lidi neposlouchej
o kom to teď mluvím?
prohrávají, ale vyhrají
kdo dělá takové věci?
to nic neznamená
skončí to někdy?
někoho jsi držel za ruku
proč tě mají rodiče rádi?
nikomu nic neprodávejte
za kým to utíkali?
čí nápad vyhrál?
užívejme si toho

MÍRNĚ POKROČILÍ

najmi lidi, které znášv tom pořadu nebyly žádné vtipy
budu schopen se bránit?
nezhoršilo by se to?
pane, budete muset odejít
proč chceš, abych vás vyzvedl?
víc se snaž, jinak prohraješ
tak škaredou budovu postavit nesmíš
neměli bychom si dávat dárky
tohle jsou plány co nevyšly
TYTO ČTYŘI TESTY NAPOVÍ
bude válka?
lidi budou mít zakázáno zpívat
proč bychom neměli fotit?
a co když nebude pršet?
koho jiného bys ještě rád potkal?
stejně jako většina chlapů chrápu
copak ty ses nenudil?
řekni mi pravdu, oběsila se?
všichni co odešli se vrátili
snědla to všechno, což bylo těžké
měla by existovat nějaká odměna
takhle se chovat nesmíte
pomohl bych ti, kdybych mohl
musí se to stát dnes?
stáli jsme tam ještě hodinu
jaktože nikdo neměl pravdu?
nečekám, že bys to pochopil
nevěř ničemu co říká
je tady nějaký doktor?
neměli by mluvit tak nahlas
nemusels být tak protivný
chce, aby všechno bylo dokonalé
jsem jiný než tamti lidi
je pravda, že ty nástroje používá
jel jsem autem, ale ostatní šli pěšky

STŘEDNĚ POKROČILÍ

pivo jsem neměl už několik let
jak dlouho nás ten chlap už sleduje?
některé věci se těžko vysvětlují
mně nevadilo poslouchat vlastní hlas
nenech nikoho, aby to pokazil
to máme jít skrz to bahno?
je na mě naštvaná, že jsem jí lhal
za rok nebude nikdo z nich naživu
zavolej jí v úterý v deset dopoledne
najednou stála přímo přede mnou
jak dlouho už tady ty holky jsou?
bělochům by se nemělo věřit
TYTO ČTYŘI TESTY NAPOVÍ
chceme, abys ji hledal dál
donuťme ho to podepsat
jak jsem to jako měl vědět?
tloustnu a radost z toho nemám
copak tebe ten výsledek nezklamal?
ten muž zemřel při našem zápase
dodneška o tom nikdo nevěděl
od rána čekáme, až se objeví
všechny tyhle účty se jednou zaplatí
kdy to rozhodnutí padlo?
snaž se nikoho nezranit
viděl jsem, jak se to stalo, opravdu ano
chtěl bych, aby všichni zbohatli
odteď budu vždycky říkat pravdu
měl jsem dostat zaplaceno před rokem
kdo ještě byl na tom večírku?
doma ještě nejsme, ale už jsme na cestě
ten kurs učí velice chytří lidé
kdy přestali kluci sbírat známky?
proč jste se rozhodli nečekat?
ty tady nemáš vůbec být
stala se z ní dost dobrá herečka
pokaždé když prší, někdo zmokne
lítají netopýři v noci nebo ve dne?
nejdřív jsme seděli proti sobě

RÁD BYCH ŘEKL POKROČILÍ, ALE

kdybych byl mladší, oženil bych se
stará se o dědu, abych já nemusel
pokud to nevyhraju já, tak už nikdo
přemýšlel jsem proč pořád pláče
mě nezajímá proč jste se ztratili
copak ty ses o ty kočky nebál?
děcka jsou moc slabé, než aby mě unesly
tenhle výsledek je mnohem překvapivější
toho kluka ještě neznáme, jaký je?
co budeme dělat, když to nevyjde?
TYTO ČTYŘI TESTY NAPOVÍ
dej mi seznam, ať vím s kým mám mluvit
tys býval mnohem lepší hráč
dlouho se jde, aniž byste kohokoli viděli
rád bych věděl, kolik toho sestra ví
proč to všem tak vadí?
bude dost horko na koupání?
slíbila, že zůstane, ale já věděl, že ne
jak se těmhle věcem říká?
kdyby tě neznali, ohromilo by je to
mám o ni strach, ale nikdo jiný ne
kdysi jsme si hodně psávali, ale teď už ne
mohl bys začít tím, že nám nebudeš lhát
myslí, že to zvládnou, ale podle mě ne
nakonec to bylo jedno
není to tak levné jak jsem myslel, že bude
vyfoť to, ať nejsou žádné pochybnosti
dej tam sedačky, ať můžeme vzít děti
koupilo ji málo lidí, ale ti co ano, se proslavili
kdo ti řekl, že podám výpověď?
obvinila mě, že jsem zloděj
koho ses bál? ty se stydíš mi to říct?
proč musíme tohle řešit sami?
málem jsem se z toho rozplakal
myslel, že na tom nesejde, ale pletl se
už nehráváme tak často jak dřív

No comments:

Post a Comment